Politikusban az embert

 2013.01.22. 22:42

Orwell attól tartott, hogy az információt elzárják előlünk.  Huxley az információ áradatától tartott, ami passzivitást és egoizmust vált ki belőlünk. 

A világban ma is ez a két trend látható a diktatúrának és demokrációnak nevezett társadalmakban.  Magyarországon mindkettőt megtapasztalhattuk.

A politikusok lecserélése és bármely reformelképzelés javításnak tűnnek, de valójában tévutak. Az alapvető gond nem rajtunk kívül, nem rajtam kívül van.

Sokáig nem becsültem a politikusokat.  Miként kellene változniuk, töprengtem.  Magamtól messzire eltávolítottam őket, minden felelősséggel együtt.  Az elégedetlenség negatív gondolatait küldtem feléjük.

Nemrég eldöntöttem, hogy emberként fogom szeretni őket.  Mert az ember szerethető, minden jó és rossz tulajdonságával együtt.  Megláthatod magad benne.  És picit jobb lehet a világ.

(2013 jan 04)

A bejegyzés trackback címe:

https://elrendeltetett.blog.hu/api/trackback/id/tr515024646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása